25. 12. 2011

Oznam o stránke

Ahojte,

po niekoľko mesačnom vyberaní webu a domény, kam sa presťahujem som zakotvila tu, na blogspote. [Naďalej som však názoru, že to nie je podľa môjho gusta a som zarytý odporca pre sblog, po tom čo urobili, ale čo už :)] Výber bol medzi blogspot, blog.cz, webnode, wordpressom. Nakoniec som však zostala tu, aj po tom čo mi to niekoľko z vás odporučilo:]

Neriešim už ani design, ktorý je pre mňa vždy závažným a niekoľko hodinovým a potom aj niekoľko dňovým procesom a problémom. Pôvodne tu mal byť celkom pekný design, ale po nešťastnej nehode (náhode) a neuložení a stratení html kódu, som nemala nič... Takže som nechala nakoniec taký design aký je. Je veľmi jednoduchý a v podstate budem časom meniť len vrchný obrázok. Je to praktické, hoci nie moc pekné a estetické, ale nemám na to ani čas [=> vytvárať design] ...

Čo sa týka samotnej novej stránky, niektoré veci nie sú plne doriešené, napríklad obrovský problém sú tu kategórie, takže sú vyriešené v podobe odkazov a klikania na "umelo vytvorené kategórie". Niektoré kategórie sú sice vytvorené ale nie sú ešte v plnej prevádzke - nefungujú linky a nie sú v nich žiadne články, ale aspoň sa môžete tešiť ,]

Teraz sa na stránke nachádzajú články zo starého webu. Zo starého webu som presťahovala všetky články, niektoré veci odobrala a väčšinou tu budú už len recenzie - najmä to poznáte na anime. Možno časom pridám nejaké tie veci okolo, napr. plagáty, preklady úvodných piesní... Tak ako aj na starej stránke, tak aj tu som skončila s publikovaným posledným článkom - Recenzia na hru Dragon Age 2, od tohto momentu budú pribúdať nové články. Ak som nezabudla na nejaký starý článok zo starého webu :]

Ešte spomeniem, že novinkou možno pre niektorých bude, že pribudli kategórie. Táto stránka nebude už len o Japonsku, ale aj o fantasy vecičkách a pod. Snáď sa vám to teda bude páčiť.

Naďalej však upozorňujem všetkých tých ľudí, ktorí používajú systém CTRL+C, CTRL+V, aby si uvedomili, že síce som sa presťahovala, ale všetko čo bolo vlastníctvom stránky OtakuSciety.sblog.cz, je vlastníctvom aj tejto stránky! Preto naďalej platí, že kopírovať len z odkazom či zdrojom!!! A všetko, kde je napísaný starý odkaz (väčšinou pri prekladoch) na web, neznamená, že si to môžete svojvolne prekopírovať na svoj web teraz!

Spriatelené blogy, weby sa nachádzajú v rozklikávacej lište v pravom menu, ak som na niekoho zabudla veľmi sa ospravedlňujem. Zároveň ak sa niekomu zmenil link na stránku, dajte vedieť, zmením si to tu :]

Ak som niečo zabudla, bude tu ďalší článok, prípadne edit...
Nitya

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára